"Ik ben goed genoeg"

08/06/2023

Heb je vaak het gevoel dat je jezelf moet veranderen?
Dat je niet goed genoeg bent?
Dat je niet mooi genoeg bent?
Dat je niet slim genoeg bent?
...

Bedenk eens 3 dingen waar je wel goed in bent of 3 dingen die je wel mooi vindt aan jezelf.
Moeilijk? Begin dan met eentje. En zoek het niet te ver. Het kan gerust iets zijn als:
"Ik heb een lekkere maaltijd klaargemaakt voor mijn gezin"
"Ik zorg goed voor mijn planten"
"Ik heb tijd genomen om naar mijn vriendin te luisteren"


Oefen dit elke dag en maak je lijst zo lang mogelijk.
Lekker "stoefen" met jezelf! 

Hoe je je voelt begint namelijk met hoe je naar jezelf kijkt.
Zorg er dus voor dat je liefdevol naar jezelf kijkt.

Het vraagt wat oefening en soms is het moeilijk, de ene dag is de andere niet.
We voelen ons allemaal wel eens k*t.
Maar laat je gemiddelde dag een goeie dag zijn.

We zijn het allemaal waard om ons goed te voelen.
Waardevol.
Goed genoeg.
Ook jij! 

Vind je dit echt té moeilijk? Dan kan een Life Coach je hierbij helpen. 

© 2021 THE JOY OF LETTING GO. Beekstraat 78, BE-8500 Kortrijk
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started